

REGULAMIN
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
- Kontakt ze sklepem poprzez email: pastelowosklep@wp.pl lub telefonicznie pod numerem +48 793 913 612
- Wszystkie szczegóły zamówień omawiane są drogą emailową, każda zmiana w projekcie oraz akceptacja zamówienia musi nastąpić drogą emailową.
II. PERSONALIZACJA I PRÓBKI ZAPROSZEŃ
- Personalizacja zaproszeń/produktów jest bezpłatna dla zamówień od 10 szt. (możliwość wykonania personalizacji dla zamówień mniejszych po wykupieniu dodatkowej opcji „projekt” w cenie 20 zł).
- W przypadku chęci zamówienia próbki zaproszenia/produktu, prosimy o zakup jednego zaproszenia/produktu. W takich zamówieniach nie ma możliwości zmiany tekstów i czcionek. Można tego dokonać jedynie po wykupieniu dodatkowej opcji.
- Próbne zaproszenie/winietka/zawieszka wykonywane jest z motywem wybranym na stronie oraz z losowo wybranymi tekstami i czcionkami.
- Próbny produkt typu numerki/ magnes/ pudełko na ciasto wykonywane jest z losowo wybranym motywem, tekstem oraz czcionką.
- Próbki wysyłamy jedynie na terenie Polski w ciągu 5 dni roboczych, do tego czasu należy doliczyć czas na dostarczenie przez kuriera lub do paczkomatu (1-2 dni robocze) lub listonosza –Poczta Polska (3-14 dni roboczych).
III. ZAMÓWIENIE
- Przebieg zamówienia:
- Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty (zaproszenia, winietki, zawieszki itp.)
- Przejdź do koszyka w celu realizacji zamówienia
- Dokonaj płatności (dla zamówień z odbiorem osobistym możliwość płatności przy odbiorze gotówką)
- Następnie po zakupie wysyłamy emaila z formularzem lub prośbą o przesłanie konkretnych informacji potrzebnych do wykonania projektów.
- Do maxymalnie 3 dni roboczych dostaniecie Państwo od nas projekty do akceptacji każdego zakupionego produktu. W przypadku zaproszeń, wysyłamy również cały plik z uzupełnionymi danymi Gości do akceptacji. W przypadku winietek realizujemy personalizację według przesłanej listy Gości, tylko na życzenie klienta wysyłamy cały plik winietek z uzupełnionymi danymi Gości.
- Po wysłaniu projektów oczekujemy akceptacji lub informacji o ewentualnych poprawkach (ten punkt prosimy wykonać jedynie drogą mailową, nie przyjmujemy akceptacji telefonicznej lub smsowej)
- Każda ewentualna poprawka zostanie uwzględniona, a poprawiony projekt ponownie do Państwa przesłany w celu akceptacji do 2 dni roboczych.
- Jeśli nie zgłoszą Państwo chęci wprowadzenia poprawek i zaakceptują projekt, zaczynamy tworzenie zaproszeń. Od tej chwili nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian w zamówionych zaproszeniach. Prosimy o dokładne sprawdzenie projektu. Nie odpowiadamy za błędy po zaakceptowaniu projektu.
- Zamówienia wysyłamy w ciągu 3-14 dni roboczych (w zależności od wybranych produktów-czas podany na stronie), licząc od chwili akceptacji projektu. Po akceptacji projektów wysyłamy emaila z dokładnym terminem wysyłki.
IV. WYPEŁNIANIE FORMULARZA
- Teksty z Formularza przysłanego przez Państwa zostaną przekopiowane w niezmienionej formie (oczywiście z odpowiednio wybraną przez Państwa czcionką, w razie potrzeby wstawimy znak nowej linii (Enter), aby zmieścić tekst w polu do druku). Na zaproszeniach/produktach pojawi się identyczna treść, która została do nas wysłana.
- Nie poprawiamy, nie edytujemy tekstów przysłanych przez Państwa. Nie zajmujemy się poprawą stylistyczną, gramatyczną, poprawą literówek ani poprawą interpunkcji i ortografii, wielkości liter itp.
- Prosimy o poprawne przygotowanie danych:
- poprawną odmianę imion i nazwisk (np. zapraszamy Pana Jana Kowalskiego),
- pisanie imion i nazwisk z wielkich liter (np. Jan Kowalski), jeżeli wszystkie dane zostaną wypisane z wielkich liter (JAN KOWALSKI) to w takiej formie znajdą się na zaproszeniach.
- Jeśli ilość zakupionych zaproszeń lub innych produktów jest większa niż podana liczba gości w Formularzu, to nadwyżka pozostanie niespersonalizowana/wykropkowana
- Formularz powinien być przygotowany w pliku edytowalnym (istnieje możliwość przepisania przez nas danych, będzie to opcja płatna 50 zł formularz + 1 zł każda pozycja do personalizacji).
- PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE WSZELKICH TEKSTÓW I LISTY GOŚCI PRZED WYSŁANIEM FORMULARZA(nie odpowiadamy za błędy w tekstach, które otrzymamy od Państwa, jeśli nie wynikają one z naszej winy).
- Wysłanie do nas formularza/emaila z danymi jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymanie od nas maila potwierdzającego otrzymanie Formularza, a następnie na otrzymanie niezbędnych maili związanych z realizacją zamówienia, takich jak email z Projektem zaproszenia lub innego produktu, email z prośbą o akceptację projektu, email dotyczący wysyłki.
V. CZAS REALIZACJI
- Termin realizacji wynosi do 14 dni roboczych od chwili akceptacji projektu. Zazwyczaj termin ten jest dużo krótszy, staramy się wysyłać zamówienia na bieżąco.
- Termin realizacji oznacza czas od chwili zaakceptowania projektu lub wpłynięcia pieniędzy na konto (decyduje późniejsza data) do momentu wysyłki przez nas zaproszeń.
- Do 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na konto, otrzymacie Państwo od nas projekt graficzny do akceptacji.
- Taka sytuacja nie miała jak do tej pory miejsca i dołożymy wszelkich starań, aby nie miała, ale w przypadku niezależnych od nas opóźnień (problemy natury technicznej, opóźnienia w dostawie materiałów itp.) termin realizacji może się wydłużyć. W takim przypadku zapewnimy stały kontakt i informowanie na bieżąco o sytuacji oraz rabat w wysokości 10% od całkowitej wartości zamówienia, jeśli nie zgodzą się Państwo na opóźnienie – zwrócimy całą przelaną do nas kwotę w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
VI. PŁATNOŚĆ
- Operatorem płatności jest Autopay S.A. - płatności można dokonać, przelewem natychmiastowym, poprzez blik, apple pay, PayPo
- Za pomocą kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
- Przelew tradycyjny- poprzez bezpośrednią wpłatę na konto nr 49 1140 2004 0000 3102 7885 4450 (mbank), Dane do przelewu: PASTELOWO Patrycja Domaradzka, ul. Starzyńskiego 6-7, 76-200 Słupsk.
- W przypadku wpłaty na konto, w tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia
- Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem, ze względu na personalizowany produkt.
VII. WYSYŁKA
- Istnieje możliwość wysyłki za pośrednictwem:
- do punktów odbioru ORLEN
- InPost (Paczkomaty)
- Kuriera (DPD, DHL lub INPOST)
- Koszt wysyłki uzależniony jest od przewoźnika i wynosi odpowiednio:
- do punktów odbioru ORELN: 9,0 zł
- InPost (Paczkomaty): 15 zł
- Kurier: 17 zł
- Dla zamówień powyżej 400 zł obowiązuje bezpłatna wysyłka (możliwość wyboru paczkomatu lub kuriera)
- Dla zamówień dużych gabarytów (m.in. plansza 50x70cm) możliwy wybór jedynie wysyłki kurierem.
- Koszty wysyłki uwzględniają koszty pakowania towaru oraz jego transportu. Nie wysyłamy za pobraniem.
- Nie odpowiadamy i nie mamy wpływu na ewentualne opóźnienia spowodowane przez kurierów. W przypadku niedoręczenia przesyłki do Państwa bardzo prosimy o kontakt.
VIII. REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące błędów w tekście zaproszeń i innych dodatków ślubnych zostaną uwzględnione jedynie w przypadku, gdy wydrukowana wersja różni się od zaakceptowanego przez Kupującego projektu. W takim przypadku prosimy o przesłanie zdjęcia produktu oraz krótką informacją, gdzie został popełniony błąd.
- W przypadku nieotrzymania paczki z winy przewoźnika mogą Państwo składać reklamację u Przewoźnika, oczywiście ze swojej strony również złożymy taką reklamację.
- Reklamacji nie podlega:
- uszkodzenia wynikające z transportu, w przypadku gdy podczas odbioru paczki była widocznie uszkodzona i nie został sporządzony odpowiedni protokół
- odcienie kolorów (odcienie na monitorze mogą różnić się od realnych w zależności od kalibracji monitora), przed złożeniem docelowego zamówienia proponujemy zamówić próbki, żeby sprawdzić jakość i kolory produktu.
- rozmiar i czytelność czcionki (Każdy klient przed rozpoczęciem realizacji otrzymuje projekt do akceptacji, na nim zawsze widoczny jest rozmiar i krój czcionki. Prosimy o dokonanie wizualnej oceny i o informację o ewentualnych zmianach na etapie akceptacji projektu)
- powtarzalność kolorystyki w przypadku próbek i zamówienia personalizowanego, tak druku, jak i papieru i wstążek (na próbkach odcień wstążki lub papieru może być inny niż na zaproszeniach, wynika to z różnic, jakie mogą wystąpić pomiędzy poszczególnymi partiami zamawianego przez nas towaru).
- błędy we wszelkich tekstach, które zostały do nas przysłane w Formularzu lub drogą mailową (do produktów wstawiamy dokładnie takie teksty, jakie otrzymamy od Państwa, nie dokonujemy korekt, takich jak np. odmiana nazwisk, poprawienie wielkich liter, błędów ortograficznych, interpunkcji, błędów stylistycznych i gramatycznych itp.)
- W przypadku uznania reklamacji proponujemy dwie opcje do wyboru:
- Poprawiony towar wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych, na nasz koszt.
- Zwracamy Państwu pieniądze za część zamówienia, którego dotyczyła reklamacja
- Istnieje możliwość zwrotu towarów niepersonalizowanych (są to produkty, które nie zostały wykonane specjalnie pod Państwa upodobania, nie zawierają żadnych danych m.in. imion, daty, wyboru wzoru) w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
- W przypadku zamówień personalizowanych, zgodnie z obowiązującym prawem, nie ma możliwości zwrotu towaru i odstąpienia od umowy.
„Art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Prawo zwrotu nie obejmuje zamówień, które konsument oczywiście z pomocą przedsiębiorcy spersonalizował, ponieważ stworzenie produktu pod wymagania konsumenta może spowodować utrudnienie jego dalszej odsprzedaży w razie odstąpienia od umowy.”
IX. INFORMACJE KOŃCOWE
- Zastrzegamy możliwość odmowy realizacji zamówienia, jeżeli do jego wykonania będą potrzebne produkty, których obecnie nie ma na rynku – hurtowni. W takim przypadku poinformujemy Państwa telefonicznie lub drogą emailową a ewentualne przelewy zostaną niezwłocznie zwrócone na konto, z którego do nas wpłynęły.
Pastelowo Patrycja Domaradzka
ul. Starzyńskiego 6-7
76-200 Słupsk
NIP: 839-312-39-84