Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

REGULAMIN

I. INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Kontakt ze sklepem poprzez email: pastelowosklep@wp.pl lub telefonicznie pod numerem +48 793 913 612 
  2. Wszystkie szczegóły zamówień omawiane są drogą emailową, każda zmiana w projekcie oraz akceptacja zamówienia musi nastąpić drogą emailową.

II. PERSONALIZACJA I PRÓBKI ZAPROSZEŃ

  1. Personalizacja zaproszeń/produktów jest bezpłatna dla zamówień od 10 szt. (możliwość wykonania personalizacji dla zamówień mniejszych po wykupieniu dodatkowej opcji „projekt” w cenie 20 zł).
  2. W przypadku chęci zamówienia próbki zaproszenia/produktu, prosimy o zakup jednego zaproszenia/produktu. W takich zamówieniach nie ma możliwości zmiany tekstów i czcionek. Można tego dokonać jedynie po wykupieniu dodatkowej opcji.
  3. Próbne zaproszenie/winietka/zawieszka wykonywane jest z motywem wybranym na stronie oraz z losowo wybranymi tekstami i czcionkami.
  4. Próbny produkt typu numerki/ magnes/ pudełko na ciasto wykonywane jest z losowo wybranym motywem, tekstem oraz czcionką.
  5. Próbki wysyłamy jedynie na terenie Polski w ciągu 5 dni roboczych, do tego czasu należy doliczyć czas na dostarczenie przez kuriera lub do paczkomatu (1-2 dni robocze) lub listonosza –Poczta Polska (3-14 dni roboczych).

III. ZAMÓWIENIE

  1. Przebieg zamówienia:
    1. Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty (zaproszenia, winietki, zawieszki itp.)
    2. Przejdź do koszyka w celu realizacji zamówienia
    3. Dokonaj płatności (dla zamówień z odbiorem osobistym możliwość płatności przy odbiorze gotówką)
    4. Następnie po zakupie wysyłamy emaila z formularzem lub prośbą o przesłanie konkretnych informacji potrzebnych do wykonania projektów.
    5. Do maxymalnie 3 dni roboczych dostaniecie Państwo od nas projekty do akceptacji każdego zakupionego produktu. W przypadku zaproszeń, wysyłamy również cały plik z uzupełnionymi danymi Gości do akceptacji. W przypadku winietek realizujemy personalizację według przesłanej listy Gości, tylko na życzenie klienta wysyłamy cały plik winietek z uzupełnionymi danymi Gości.
    6. Po wysłaniu projektów oczekujemy akceptacji lub informacji o ewentualnych poprawkach (ten punkt prosimy wykonać jedynie drogą mailową, nie przyjmujemy akceptacji telefonicznej lub smsowej)
    7. Każda ewentualna poprawka zostanie uwzględniona, a poprawiony projekt ponownie do Państwa przesłany w celu akceptacji do 2 dni roboczych.
    8. Jeśli nie zgłoszą Państwo chęci wprowadzenia poprawek i zaakceptują projekt, zaczynamy tworzenie zaproszeń. Od tej chwili nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian w zamówionych zaproszeniach. Prosimy o dokładne sprawdzenie projektu. Nie odpowiadamy za błędy po zaakceptowaniu projektu.
    9. Zamówienia wysyłamy w ciągu 3-14 dni roboczych (w zależności od wybranych produktów-czas podany na stronie), licząc od chwili akceptacji projektu. Po akceptacji projektów wysyłamy emaila z dokładnym terminem wysyłki.

IV. WYPEŁNIANIE FORMULARZA

  1. Teksty z Formularza przysłanego przez Państwa zostaną przekopiowane w niezmienionej formie (oczywiście z odpowiednio wybraną przez Państwa czcionką, w razie potrzeby wstawimy znak nowej linii (Enter), aby zmieścić tekst w polu do druku). Na zaproszeniach/produktach pojawi się identyczna treść, która została do nas wysłana.
  2. Nie poprawiamy, nie edytujemy tekstów przysłanych przez Państwa. Nie zajmujemy się poprawą stylistyczną, gramatyczną, poprawą literówek ani poprawą interpunkcji i ortografii, wielkości liter itp.
  3. Prosimy o poprawne przygotowanie danych:
    • poprawną odmianę imion i nazwisk (np. zapraszamy Pana Jana Kowalskiego),
    • pisanie imion i nazwisk z wielkich liter (np. Jan Kowalski), jeżeli wszystkie dane zostaną wypisane z wielkich liter (JAN KOWALSKI) to w takiej formie znajdą się na zaproszeniach.
    • Jeśli ilość zakupionych zaproszeń lub innych produktów jest większa niż podana liczba gości w Formularzu, to nadwyżka pozostanie niespersonalizowana/wykropkowana
  4. PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE WSZELKICH TEKSTÓW I LISTY GOŚCI PRZED WYSŁANIEM FORMULARZA(nie odpowiadamy za błędy w tekstach, które otrzymamy od Państwa, jeśli nie wynikają one z naszej winy).
  5. Wysłanie do nas formularza/emaila z danymi jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymanie od nas maila potwierdzającego otrzymanie Formularza, a następnie na otrzymanie niezbędnych maili związanych z realizacją zamówienia, takich jak email z Projektem zaproszenia lub innego produktu, email z prośbą o akceptację projektu, email dotyczący wysyłki.

V. CZAS REALIZACJI

  1. Termin realizacji wynosi do 14 dni roboczych od chwili akceptacji projektu. Zazwyczaj termin ten jest dużo krótszy, staramy się wysyłać zamówienia na bieżąco.
  2. Termin realizacji oznacza czas od chwili zaakceptowania projektu lub wpłynięcia pieniędzy na konto (decyduje późniejsza data) do momentu wysyłki przez nas zaproszeń.
  3. Do 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na konto, otrzymacie Państwo od nas projekt graficzny do akceptacji.
  4. Taka sytuacja nie miała jak do tej pory miejsca i dołożymy wszelkich starań, aby nie miała, ale w przypadku niezależnych od nas opóźnień (problemy natury technicznej, opóźnienia w dostawie materiałów itp.) termin realizacji może się wydłużyć. W takim przypadku zapewnimy stały kontakt i informowanie na bieżąco o sytuacji oraz rabat w wysokości 10% od całkowitej wartości zamówienia, jeśli nie zgodzą się Państwo na opóźnienie – zwrócimy całą przelaną do nas kwotę w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.

VI. PŁATNOŚĆ

  1. Płatności można dokonywać poprzez PAY-U lub poprzez bezpośrednią wpłatę na konto nr. 49 1140 2004 0000 3102 7885 4450 (mbank), Dane do przelewu: PASTELOWO Patrycja Domaradzka, ul. Starzyńskiego 6-7, 76-200 Słupsk.
  2. W przypadku wpłaty na konto, w tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia
  3. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem, ze względu na personalizowany produkt.

VII. WYSYŁKA

  1. Istnieje możliwość wysyłki za pośrednictwem:
    • Poczty Polskiej
    • InPost (Paczkomaty)
    • Kuriera (DPD, DHL lub INPOST) – brak możliwości wyboru
  2. Koszt wysyłki uzależniony jest od przewoźnika i wynosi odpowiednio:
    • Poczta Polska – list Polecony (wysyłka w kopercie bąbelkowej – jedynie dla małych przedmiotów, głownie próbek produktów – nie odpowiadamy za ewentualne zagniecenia rogów przy tej formie dostawy): 6 zł
    • InPost (Paczkomaty): 13 zł
    • Kurier: 15 zł
    • Dla zamówień powyżej 400 zł obowiązuje bezpłatna wysyłka (możliwość wyboru paczkomatu lub kuriera)
    • Dla zamówień dużych gabarytów (m.in. plansza 50x70cm) możliwy wybór jedynie wysyłki kurierem.
  3. Koszty wysyłki uwzględniają koszty pakowania towaru oraz jego transportu. Nie wysyłamy za pobraniem.
  4. Nie odpowiadamy za opóźnienia spowodowane przez Pocztę Polską, Kuriera, InPost (Paczkomaty) itp. W przypadku niedoręczenia przesyłki do Państwa bardzo prosimy o kontakt. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej po 14 dniach od daty wysyłki możemy złożyć reklamację, o której postępach będziemy Państwa informować.

VIII. REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące błędów w tekście zaproszeń i innych dodatków ślubnych zostaną uwzględnione jedynie w przypadku, gdy wydrukowana wersja różni się od zaakceptowanego przez Kupującego projektu. W takim przypadku prosimy o przesłanie zdjęcia produktu oraz krótką informacją, gdzie został popełniony błąd.
  2. W przypadku nieotrzymania paczki z winy przewoźnika mogą Państwo składać reklamację u Przewoźnika, oczywiście ze swojej strony również złożymy taką reklamację.
  3. Reklamacji nie podlega:
    • uszkodzenia wynikające z transportu, w przypadku gdy podczas odbioru paczki była widocznie uszkodzona i nie został sporządzony odpowiedni protokół
    • odcienie kolorów (odcienie na monitorze mogą różnić się od realnych w zależności od kalibracji monitora), przed złożeniem docelowego zamówienia proponujemy zamówić próbki, żeby sprawdzić jakość i kolory produktu.
    • rozmiar i czytelność czcionki (Każdy klient przed rozpoczęciem realizacji otrzymuje projekt do akceptacji, na nim zawsze widoczny jest rozmiar i krój czcionki. Prosimy o dokonanie wizualnej oceny i o informację o ewentualnych zmianach na etapie akceptacji projektu)
    • powtarzalność kolorystyki w przypadku próbek i zamówienia personalizowanego, tak druku, jak i papieru i wstążek (na próbkach odcień wstążki lub papieru może być inny niż na zaproszeniach, wynika to z różnic, jakie mogą wystąpić pomiędzy poszczególnymi partiami zamawianego przez nas towaru).
    • błędy we wszelkich tekstach, które zostały do nas przysłane w Formularzu lub drogą mailową (do produktów wstawiamy dokładnie takie teksty, jakie otrzymamy od Państwa, nie dokonujemy korekt, takich jak np. odmiana nazwisk, poprawienie wielkich liter, błędów ortograficznych, interpunkcji, błędów stylistycznych i gramatycznych itp.)
  4. W przypadku uznania reklamacji proponujemy dwie opcje do wyboru:
    • Poprawiony towar wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych, na nasz koszt.
    • Zwracamy Państwu pieniądze za część zamówienia, którego dotyczyła reklamacja
  5. Istnieje możliwość zwrotu towarów niepersonalizowanych (są to produkty, które nie zostały wykonane specjalnie pod Państwa upodobania, nie zawierają żadnych danych m.in. imion, daty, wyboru wzoru) w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
  6. W przypadku zamówień personalizowanych, zgodnie z obowiązującym prawem, nie ma możliwości zwrotu towaru i odstąpienia od umowy.

„Art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Prawo zwrotu nie obejmuje zamówień, które konsument oczywiście z pomocą przedsiębiorcy spersonalizował, ponieważ stworzenie produktu pod wymagania konsumenta może spowodować utrudnienie jego dalszej odsprzedaży w razie odstąpienia od umowy.”

IX. INFORMACJE KOŃCOWE

  1. Zastrzegamy możliwość odmowy realizacji zamówienia, jeżeli do jego wykonania będą potrzebne produkty, których obecnie nie ma na rynku – hurtowni. W takim przypadku poinformujemy Państwa telefonicznie lub drogą emailową a ewentualne przelewy zostaną niezwłocznie zwrócone na konto, z którego do nas wpłynęły.

 

 Pastelowo Patrycja Domaradzka

ul. Starzyńskiego 6-7

76-200 Słupsk

NIP: 839-312-39-84

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl